16/11/2020

Řezy na plech...

jsou rychlé a opravdu jedlé
těsto:
 2 hrníčky hladké mouky
1 hrníček moučkového cukru
1  prášek do pečiva
1  vanilkový cukr
4 lžíce kakaa
1 hrníček mléka
1 hrníček oleje
2 ks vejce
Všechny suroviny na těsto smícháme a vyšleháme hladké těsto.
Plech  vyložíme pečícím papírem, nalijeme na něj těsto a upečeme. (180 st. asi 20 min). Po upečení necháme vychladnout. Z vychladlého plátu vydlabeme asi půlcentimetrovou vrstvu.
krém:
300 ml mléka
1 bal. vanilkového pudinku
4 lžíce krupicového cukru
500 ml smetany na šlehání
2 bal. ztužovač šlehačky
Z mléka, pudinku a cukru uvaříme pudink, který necháme vychladnout. Vychladlý pudink rozšleháme, přilijeme smetanu, pak přidáme ztužovač a vyšleháme hustý krém.
Vydlabaný povrch  natřeme krém a posypeme drobečky z vydlabaného těsta. Necháme přes noc ztuhnout v lednici.

...a ještě trošku opožděně - svatomartinské rohlíčky, byly moc dobré
recept jsem našla tady u Haničky
Mějte hezké dny.

7 komentářů:

  1. Maruško, řezy vypadají báječně. Děkuji za recept, určitě vyzkouším, zeť má moc rád sladké . Skvěle vypadají i svatomartinské rohlíčky.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Řezy by mě určitě chutnaly,máme všichni doma rádi tmavá těsta a s takovou náplní vůbec.
    Ráda si recept opíšu a děkuji.I rohlíčky vypadají báječně.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. Já moc nemusím čokoládu,ale řezy vypadají výborně.Zavděčila bych se asi rohlíčky.Včera jsem usmažila takové rychlé tvarohové koblížky,tak dnes nic nebude!
    Přeji krásné dny ve zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají nejen jedle, ale přímo chutně, luxusně.

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, to bych si hned dala :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Hey dear!
    I loved your post and already followed your blog! I want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Maru konečně jsem si tě našla,asi já trubka jsem si tě nenapsala do oblíbených a tak ti přeji a nejen tobě krásné svátky celé tvojí rodině..pa Miluš

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře