15/01/2021

Na skok v Praze...

... pří čekání na dceru a vnučku jsem pořídila pár foteček..



v nízké budově se nachází Policejní muzeum





výhled na Vyšehrad


a ještě jedna nádherná stavba...

Zemská porodnice u Apolináře





tak to je vše ,přeji hezký pátek

6 komentářů:

  1. Pěkné fotky. Ta porodnice u Apolinářek je nádherná stavba, ale tak trochu na mne působí hororově v souvislosti s porodnicí. Ale je to jen takový pocit, že si nedovedu představit v takové budově moderní vybavení....:)

    OdpovědětVymazat
  2. Porodnice u Apolináře vypadá opravdu strašidelně, ale asi je vyhlášená, občas o ní slýchám.
    Hezké fotky kostela.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Pořídila jsi nádherné fotografie.Porodnice na mě působí dost zvláštně,ale stavba je to zajímavá.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou takové uklidňující v dnešní době. S tou porodnicí úplně souhlasím s názory výše, ale stavba je to zajímavá. Loni jsem nebyla ani jednou v Praze, ach jo, jen jsme projížděli, když jsme jeli do Karlových Varů.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké snimky. V tom muzeu jsem se byl před časem podívat na výstavu o pašování chráněných zvířat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře