08/07/2021

Ze zahrady...

 





















6 komentářů:

  1. Marie, to je nádherná podívaná. Krásně ti to na zahrádce kvete. Letos poprvé mi rozkvetl ten žlutý keřík (na 10. fotce), který jsem si vypěstovala z několika větviček. Zasadila jsem je před třemi lety a jednu dobu to vypadalo, že jsou klacíky suché. Ale chytly se. Jen nevím, co to je za rostlinku a jaké stanoviště potřebuje.
    A růže se mi také moc líbí, ty stále ještě žádné nemám.:-(
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,je to třezalka dřevitá kalíškatá a mám ji na plném slunci.Hezký večer

      Vymazat
  2. To je nádherná zahrada, všechno nádherně kvete. Obdivuji fuchsie, protože těm se u mne nedaří. Nebude to jejich vinou, ta je asi na mé straně. Většinou vykvete jenom pár květů a moc neroste. Tak už jsem to vzdala. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Maru krásně ti to kvete,chtěla jsem se taky optat na žlutý keřík,ale díky,že jsi Dáše popsala co je to. Begonie mám v kuchyni na okně,ale když je měla maminka na okně byly úžasné a já je nemám takové,řekla bych že jsou taky již přešlechtěné. Hold příští rok,budu-li zdráva půjdou na okno babičkovské muškáty....pa a pozdrauj...Miluš

    OdpovědětVymazat
  4. Samé kvítí! Jedno hezčí než druhé!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná záplava barev, krásná zahrádka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře