10/07/2022

Denivky...

 Denivky pěstovaly na svých zahradách už naše prababičky a mnozí lidé si je pletou s liliemi.
Patří mezi velmi oblíbené zahradní rostliny, protože jsou vytrvalé a odolné. Daří se téměř na kterémkoliv stanovišti a po vysazení se vám bude i vytrvale množit.

moje krásky



6 komentářů:

  1. Tak to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásné a tolik druhů, naše také začínají kvést.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvy. Já jsem si zatím pořídila jen žlutooranžovou. Ale plánuji více barev, když vidím tu krásu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám jen žlutooranžové. Ty máš krásně barevné. Nalákala jsi mne pořídit si ještě jinou barvu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. I u nás na zahradě jsou denivky jen žlutooranžové. Ani jsem netušila, že existuje tak velká škíla barev, nádhera. Přeji hezký den 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, máš nádherné denivky, moc hezké barvičky. I já propadla kouzlu denivek a pomaloučku přidávám další .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře