09/12/2022

Dala jsem se do pletení...

 ...dlouhé zimní večery si krátím pletením ponožek...
nejdříve jsem pletla na dvou jehlicích


...teď jsem se naučila plést na kulaté jehlici od špičky...
samovzorovací příze - Elian Melody




posílám odkaz ,kdo by chtěl taky zkusit 
paní tam plete obě ponožky najednou, já pletla každou zvlášť

9 komentářů:

  1. Maruško, ponožky jsou parádní. Taky jsem se pustila do pletení ponožek pro vnoučata . Pletu na pěti jehlicích , od špice neumím . Děkuji za odkaz , už jsem nakoukla.
    Měj se krásně a užívej si adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní9/12/22

    Dobrý den,Maruško.Vaše ponožky jsou opravdu pěkné.Taky jsem je dříve pletla.Zužitkovala jsem kdejaké zbytky přízí a vlny a do chodidel jsem dávala připlétací přízi ,ale stejně se rychle
    prošoupaly,tak jsem to na čas vzdala.Pletla jsem na pěti i dvou jehlicích.Od špičky je neumím.Díky za odkazy i poučení.Zdraví Věra z Litoměřicka

    OdpovědětVymazat
  3. Maru určitě se na odkaz podívám,ale už vidím jak to nebudu zvládat. Je toho s mým manželem na na mě strašně moc,snad se ze všeho dostane. Jsi šikulka a máš super nápad s tou vlnou...vypadá to pěkně. Moc zdravím.M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ponožky většinou pletu na pěti jehlicích. Musím ten postup od špičky prozkoumat. Díky za odkaz.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ponožky jsou moc hezké,kdysi dávno jsem jich také pár upletla.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné ponořky. Samovzorovací příze? Znám jen melírovací. O samovzorovací jsem ještě neslyšela a tak se zeptám, ten vzor vznikl jen pletením dokola? Pak obdivuji, že jsou obě pomožky stejné.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško,já tu přízi taky neznala a vzor vznikne opravdu pletením dokola.Aby byla druhá ponožka stejná ,musím třeba kousek klubka odmotat,abych začala stejnou barvou.Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Ponožky jsou nádherné, teploučké a mají hezké barvičky. Já mám levé a líné ručičky, já musím takové věci kupovat. Měj se hezky. 😁

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře