06/03/2023

Ze zahrady...

 ...jaro klepe na dveře...







na parapetu rajčata, papriky a raší gloxinie

8 komentářů:

  1. Krásně se u vás klube jaro. I přísady krásně rostou. Pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás je to podobné. Prosím, co je to za kytičku na té třetí fotce????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko,to je skimie japonská.Je stálezelený keřík, který na jaře kvete drobnými bílými až růžovobílými květy a na podzim ji zkrášlují červené nebo bílé plody, které na rostlině vydrží i přes zimu.

      Vymazat
    2. Díky za info. Tento keřík vůbec neznám.

      Vymazat
  3. Taky se jaro u nás začíná na zahrádce hlásit. Sice zatím to nejvíc jistí sněženky a čemeřice.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ať si vítr fučí nebo ještě padá sníh, jaro už je za dveřmi. Gloxínii jsem si koupila minulý týden, sama ji uchovat neumím. Minulý rok sice obrazila, ale to bylo tak všechno. Moc se mi líbí její barevná různorodost. Přeji pěkný i když větrný víkend 😉😊

    OdpovědětVymazat
  5. Gloxinie mám moc ráda. Jsou to nádherná kvítka.

    OdpovědětVymazat
  6. Zahrádkářům začal rok. :) Jen já stále lenoším a nic mne nebaví. Rajčata jsem teprve zasela, protože než je budu v květnu dávat ven, tak se mi vždy strašně vytáhnou a i když je mám na okně, tak nevím, co s nimi, aby se spíše než do výšky trochu větvily. Ony se pak zvetí a vždy se povedou, ale nesmím s nimi začít moc brzy. Ty je máš asi připravené do skleníku nebo do foliovníku že? Ať se tedy daří.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře