08/11/2023

Zase v lese...

 ...mám ráda procházky v podzimním lese...
dneska jsme vyjeli jen kousek za humna, 
když rostou houby tak na ně jezdíme právě sem,
ale letos u nás bohužel nerostly















Na vrcholu kopce s nadmořskou výškou 520 m se nacházejí zbytky nevelkého loveckého pavilonu , který také bývá označován za malý lovecký zámeček, vznikl někdy kolem roku 1850. Ve zřícenině je možno nalézti poměrně velké zbytky sklepa a z vyšších zbytků jsou pěkné rozhledy do okolí. Lokalitou prochází žlutá turistická značka od Čerčan k Ostředku.







nakonec jsme přece jen našli houby - čirůvka fialová

10 komentářů:

  1. Na chatu už nejezdím, tak procházky lesem musím oželet. Fotky jsou parádní, hned bych se na procházku nechala zlákat. Zdravím 🙋‍♀️🍁🍂

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje fotky jsou důkazem, že se letos podzim fakt povedl.

    OdpovědětVymazat
  3. V lese je hezky vždycky a na podzim, když se člověk brouzdá čerstvě napadaným listím, je to ještě hezčí. Prima fotky ! My máme les co by kamenem dohodil, dá se říci doslova přes cestu, takže si jeho atmosféry mohu užívat kdykoliv se mi zachce :-).
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. U nás to bylo také s houbama špatné,ale když jsem v lese,tak mi to ani nevadí.Stejně jsem špatná houbařka.
    Nádherné fotografie,je tam opravdu krásně.
    Stáňo,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám,že komentář zmizel a je to dobře.Omylem jsem tě nazvala Stáňou.
    U nás houby také skoro nerostly.Já nejsem žádná houbařka jsem spíše ráda,že jsem v lese.
    Měla jsi krásnou procházku,fotky jsou nádherné
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Your post is a beacon of brilliance! Insightful, well-crafted, and truly valuable. Thanks for sharing your perspective with us.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné místo, kus krásné přírody a ještě lesní plody, super.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné postřehy z lesa.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné fotky ⚛ ღ ♥ barevná krása podzimu ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotečky! Les taky miluji. Ty barvičky. Mám ráda, když je les upraven a značen tabulemi, s lavičkami a přístřešky. Pěkné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře