03/12/2023

Už i u nás...

... na náměstí se rozzářil vánoční strom...
na úvod pár krásných slov
 od naší místostarostky Dany Drábové 
a Honzy Čenského














a malá adventní výstava  v infocentru











5 komentářů:

  1. Samá známá jména.Nádherné fotografie ze kterých na mě dýchla sváteční adventní nálada.
    U nás bylo rozsvícení stromečku také dnes,ale já se na něj půjdu podívat v týdnu.Mám pocit,jako by na mě něco lezlo a tak jsem raději v teple doma.
    Maruško,měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
  2. Známá osobnost naživo! Tak toho jsem ještě neviděla! moc se mi líbí světýlka na výstavě, mají to opravdu moc hezké a vytuněné. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme u nás měli rozsvícení stromku. No náš stromek je zatím malý, ten původní se musel před myslím dvěma roky pokácet. Vánoční výstava bude na Dřevěnce od 6.12.
    Prima fotky !
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná akce. My jsme na rozsvícení našeho stromků nemohli. Syn bojuje s covidem a rak ani my raději mezi lidi nechodím. Doufám, že se stihneme do Vánoc podívat na výstavu Betlémů.

    OdpovědětVymazat
  5. Máte hezký strom. U nás se bude rozsvěcet až zítra, ale minitrhy už u kostela začaly...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře