08/06/2024

Bedřichov a hrad Valdštejn...

 penzion Standy Řezáče je hned u bedřichovského běžeckého areálu


Památník na počest 15 československých horolezců,
 kteří zahynuli 31. května 1970 při zemětřesení v Peru.

tabule vítězů Jizerské padesátky



zbytky sklářské hutě


běžecký areál



cestou domů zastávka u Turnova
hrad Valdštejn

z parkoviště asi 800metrů lesem do kopce
































6 komentářů:

  1. Túra to byla vydatná, ale stála za to. Hrad a jeho interiéry jsou opravdu parádní. Přeji pěkný víkend 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Bedřichov neznám, na Valdštejnu jsme byli, ale už je to tak dávno, že si z toho výletu moc nepamatuju. Ráda jsem proto mrkla na fotky. Povedly se ti

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky při kterých jsem zavzpomínala na naši dávnou dovolenou. Krásné dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, pěkně jste se prošli a já s vámi, krásné výhledy. Přeji pohodové dny♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný výlet. Nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Valdštejn,moje srdcovka dlouhá léta.Po jedné smutné události se to změnilo a nebyla jsem tam.
    Měla bych se tam zase podívat

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře