23/08/2024

Příbram,Makov a Písek...

 ...tentokrát jsme to vzali na jih...
nejprve jsme zastavili na Svaté Hoře u Příbrami
nádherný barokní areál a významné poutní místo











druhá zastávka
Záchranná stanice živočichů Makov
sledujte živě TADY


kocour Mikuláš

muflonka Mufinka
věrná trojka Honzík,Johanka a Vějířka









a nakonec zastávka v Písku

















strom Hrdina - akát v blízkosti Kamenného mostu dokázal odolat povodni v roce 2002 a jeho kmeny chránily část mostu před nárazem plovoucích trosek.
destička uprostřed ukazuje kam sahala voda v roce 2002










Děkuji za návštěvu a přeji pohodové dny.

3 komentáře:

  1. Pěkné výletování. Krásně jsi vše zdokumentovala a já jsem se ráda podívala.
    Pohodovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Města, kterými protéká řeka mají vždy své kouzlo. Jsem ráda, že jsem mohla nehlédnout.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten areál na Svaté Hoře je opravdu rozsáhlý. Nevěděla jsem, že i záchranné stanice jsou přístupné veřejnosti. Pořídila jsi krásné fotky. Písek jsem si také na jedné dovolené prošla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře