11/07/2020

Barvičky v zahradě...



























10 komentářů:

  1. Nádherné rozkvetlá zahrada. Také jsem si letos koupila po dlouhé době fuchsie. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Maru super kytičky,je vidět,že osázíš vše co se dá osadit..krásnou sobotu i neděli,doufám,že máš volno.pa

    OdpovědětVymazat
  3. Pastva pro oči :-)) Mně učarovala ta fialková růže - náááádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné květy i barvy. Úžasné.

    OdpovědětVymazat
  5. Je radost mít takovou krásnou zahradu.Já už se mohu radovat jenom z kytiček na balkoně.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. To je hotové kvetinarstvi!A jeden květ hezčí než druhý!

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Marieko,
    to žluté je druh třezalky??
    Moc krásně ti to kvete! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pokochala jsem se, musela jsem se podívat dvakrát, nádhera. Lila růžička je krásná na tu musím mrknout ještě jednou. Je fajn, že tu máš odběr novinek na email u mnohých to postrádám. Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře