19/08/2020

Denivky...

...tak to je moje sbírka denivek,
takhle krásně letos kvetly...



















9 komentářů:

  1. Jsou jedna hezčí než druhá.

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že ty nejhezčí "denní lilie" si daly dostaveníčko u tebe. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jsem nevěděla,že existuje tolik barev.Jsou opravdu krásné.
    Přeji krásný den☺

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné a moc pěkně vyfocené :)
    Hezký den!
    Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná sbírka. Já mám zatím denivku jen jednu, možná si ještě nějaké přikoupím. Ty se nemusí vyndavat ze země jako třeba jiřiny. To je zase moje sbírka a ještě jsem se dala na mečíky. Ale s jiřinami je vždy hodně práce, zato mi dělají radost, i když letos dostávají zabrat deštěm. Vlastně je jen stříhám a stříhám válející se na zemi nebo polámané nad oporou.

    OdpovědětVymazat
  6. Denivky mám také moc ráda. A začínám jim propadat, ale mám zatím jen čtyři druhy.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou opravdu moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásná sbírka denivek.

    OdpovědětVymazat
  9. Člověk se učí celý život, denivky fakt moc neznám a přitom jsou tak nádherné. Tolik barviček, prostě paráda. Určitě si o nich něco načtu a příští rok třeba budou zdobit i naší zahradu. Díky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře