07/08/2020

Povidla...

...mám výborný recept,pečou se v troubě a nemusíte se jich vůbec všímat...


ŠVESTKOVÁ POVIDLA V TROUBĚ

2 kg švestek nakrájet,dát na vyšší plech,pokapat 2 lžícemi octa a dát do trouby na 250°C (předehřát) na 25 minut.
Potom přisypat 25 dkg cukru a znova do trouby na 15 minut,
pak opět švestky posypat 25 dkg cukru a znova na 15 minut do trouby.
Pokud je tam hodně šťávy, nechte déle.
PO CELOU DOBU PEČENÍ VŮBEC NEMÍCHAT
Pak přelít do hrnce ,přidat koření(hřebíček,skořice,rum)a ponorným mixérem rozmixovat.
Dát horké do sklenic a otočit dnem vzhůru.


3 komentáře:

  1. Švestky už nemáme, ale napadlo mě že bych takto mohla zpracovat ryngle. Nemusela bych dlouho stát u sporáku a míchat. Sice by to bylo něco jako jam ne povidla, ale určitě by se to snědlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to půjde,loni jsem tak dělala i povidla z jablek.

      Vymazat
  2. Maru já je takto dělám už třetím rokem,ale nekrájím,vypeckuji a ty půlky klidně vhodím na vyšší pekáč a oni se rozvaří. Letos chci vyzkoušet takto hrušková povidla a já používám perníkové koření,taky je to dobré...pa Miluš

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře