09/10/2020

Pokojové ibišky...


...přestěhovala jsem je do skleníku,kde dokvetou,
pak je ostříhám a dám do garáže na okno,
v bytě na ně nemám místo.





ve skleníku se líbí i našemu kočičákovi Matýskovi


6 komentářů:

  1. Ibišky jsou překrásné a ten poslední chlupatý je nejhezčí ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečně zdravím. Máš opravdu překrásné ibišky. Jeden krásnější než druhý. Mně v činžáku moc nejdou asi kvůli suchému vzduchu. Čičina spokojeně pochrupuje a je také nádherná

    OdpovědětVymazat
  3. Ibišky jsou krásné, ty plnokvěté se mi moc líbí. Také jsem kdysi jeden plnokvětý měla, ale pak se mu přestalo dařit. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádherné a hlavně kvetoucí ibišky. Já mám doma pár rostlinek, ale léta už nekvetou. Nemám je na okně, ale na zemi a možná chtějí víc světla, nevím.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ibišky jsou opravdu nádherné a ten chlupáč taky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ibišků mám plné okno.Mám jasně červený plnokvětý.Hned bych udělala výměnu větviček.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře