26/05/2021

Nové tvoření...z podpalových lamelek

 ...když jsem před několika dny v Dobrém ránu na ČT 2 viděla toto tvoření,
 tak jsem si řekla :"to musím zkusit".
Zakoupila jsem podpalová dřívka ,o kterých jsem ani nevěděla, že existují.
Na YT našla návod  TADY a pustila se do toho.
...a tady je první pokus...





podpalové lamelky jsem zakoupila v železářství

6 komentářů:

  1. To se mi moc líbí a děkuji,že jsi napsala,kde se dají lamelky koupit.
    Košík je moc pěkný.Už jsem si napsala a vyzkouším.
    Měj se hezky Maruško

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je bezva košík :) Moc se Ti povedl. Také jsem netušila, že existují podpalové lamely, tedy, že jsou tak úhledné.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, to je hezké :-) Jste moc šikovná. Já se rozhodla zkusit malování na kamínky a rozdávání je na výletech. Moc se na to těším.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  4. To je super nápad, moc se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No to je parádní. Taky jsem o těchto lamelka ještě neslyšela. Kolik jich bylo potřeba na tu jednu bedýnku? Nakoupila jsi 20 kg a všechno na to padlo?.

    OdpovědětVymazat
  6. Na bedýnku jsem spotřebovala asi 100 lamelek .Takže z toho balíku uděláš více výrobků.Teď jsem se pustila do lucerny.Až bude hotová ,dám na blog.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře