01/06/2021

Byl to super zážitek...

 ...let balónem z Konopiště...
sraz v půl šesté a za půl hodiny už jsme pluli vzduchem-nádhera
hodinový přelet nad Konopištěm a Benešovem
Celý zážitek začíná rozbalením a nafouknutím balónu. Už v té chvíli zjistíte, že nafouklý horkovzdušný balón je mnohem větší, než jste si kdy mysleli.





























Přistáním ale zážitek nekončí.
 Nejprve svůj balón pomůžete balónářům sbalit 
a pak vás, jako skutečné prvoletce, čeká křest.
☼☼☼
Na tenhle zážitek budeme dlouho vzpomínat.

5 komentářů:

  1. To věřím, že to byl silný a nezapomenutelný zážitek! Já jsem se byl dvakrát podívat na start balonu, ale ani jednou neodletěl. Poprvé protože by letěl přes letiště v Ruzyni a zastavil by tam provoz a podruhé protože by letěl nad Pražským hradem a tam je bezletová zona.

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych tohle zažít, ale asi bych hrůzou umřela. Nemám parťáka, který by mne podržel a podpořil. Zatím jsem si troufla na krajinu pohlédnout pouze z malého letadla. Ty fotky jsou opravdu překrásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,dostala jsem woucher a mohla si vybrat letadlo nebo balón.Taky jsem měla obavu,ale tam nahoře je takový klídek, jen ho přeruší zvuk hořáku, letěli jsme asi v 350 metrech.Opravdu to nic není a ten zážitek stojí za to.Hezký večer

      Vymazat
    2. Nevím, zda by mne neznetvozňoval i ten oheň nad hlavou.

      Vymazat
  3. To musel být zážitek.Fotografie jsou nádherné.U nás v Českém ráji také nabízejí lety balonem a často na ně koukám z okna.Občas mají ale potíže,nedaří se vzlétnout.Výšek se bojím,ale přemýšlela jsem,jak by to bylo v baloně,kdybych byla schovaná v koši.Ale asi bych se neodvážila.Pochybuji,že bych byla schopná něco fotit.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře