13/09/2022

Na podzim...

 ...když kvetou jiřiny...
v dendrologické zahradě v Průhonicích
tak to byla nádhera 











5 komentářů:

  1. Maruško, děkuji za nádhernou podívanou. Hezké barvičky a spousta druhů , hezky jsem se pokochala.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Je to prostě nádhera. Taky jsem na zahrádce mívala jiřiny. Jenže s prvním mrazíkem jejich květenství doznávalo značné újmy na kráse, takže jsem od nich upustila. Ale přeci jenom bych je zase mohla obnovit, když vidím ty květy.
    Hezké dny!'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinky miluju. O své mnohaleté jsem přišla, když jsem si zlomila kotník, nemohla jsem je vindat ze země k přezimování a všechny zmrzly. Koupila jsem si nové, jsou první rok a nyní je v tomto počasí ani nemohu obdivovat. Snad se zítra na zahradu dostanu. Stejně už se budou opět vyndávat ze země. Je s nimi hodně práce, ale udělají hodně radosti až do mrazíků.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je opravdu pastva pro oči. Nádhera, díky za ty pěkné fotky 😉😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře