06/10/2022

Hrad Karlštejn a okolí...

 ...včera bylo krásně a to by byl hřích sedět doma...
vyjeli jsme tedy od nás asi 60 km ... na hrad Karlštejn a jeho okolí
naposledy jsme tady byli asi před 10 roky















nedaleko Karlštejna u obce Mořina se nachází další skvost










lom Mexiko




o kousek dál v Mořince se nad obcí k nebi vypíná mohutný menhir
v roce 2003 menhir doplnilo ještě originální betonové křeslo






poslední zastavení v obci Tetín,kde bylo údajně sídlo jedné z dcer knížete Kroka – Tety, dále pak doložené přemyslovské hradiště

pohled na Beroun













a to je vše z našeho krásného výletu

4 komentáře:

  1. Tam jsem byla před padesáti lety se školou a zážitky mám dodnes. Bylo tam krásně, ráda bych se tam ještě podívala. Měj se hezky, pokochala jsem se🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, děkuji za nádhernou podívanou . Moc pěkné fotečky, počasí vyšlo parádně , zkrátka měli jste prima den.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera. ještě jsem se do těchto končin nedostala a moc bych si to přála. A s tím podzimním kabátkem je to prostě skvost. krásný výlet.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní27/10/22

    Maruško krásne fotečky. Karlštejn je krásne miestečko na oddych . Boli sme v auguste. Celkovo mám rada túto oblasť. Navštívili sme aj Dobrichovice, tiež malebné mestečko. Pekný dník prajem Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře