10/04/2024

Svatý Kopeček...

Poutní místo Svatý Kopeček je součástí města Olomouce. Je vzdálen asi 8 km od středu Olomouce.Nachází se zde olomoucká zoologická zahrada a bazilika Navštívení Panny Marie, ke které se každoročně konají velké poutě.

autobusem jsme se přesunuli na Svatý kopeček
tady v té hospůdce jsme poobědvali







































Kamarádky syn nás tady pak vyzvednul a frčeli jsme domů.
Prožili jsme v Olomouci krásný den.

5 komentářů:

  1. Maruško,to jste měli krásný výlet.Prohlédla jsem si i další příspěvky.Olomouc má co nabídnout,také bych se tam chtěla podívat.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško,jistě náročný,ale krásný den jste v Olomouci prožili.

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem se mrkla na další místa, kde jsem v Olomouci nebyla. A přiznám se, že jsem ani netušila, že na Svatém kopečku je taky ZOO
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Takový výlet by se mi také moc líbil, určitě jste si to užili. Díky za fotky , v Olomouci jsem nebyla, zdravím 🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný výlet :) V Olomouci jsem loni v létě byla s kamarádkou na dva dny, ale poutní místo jsme už nedaly. Ovšem do ZOO jsme vyrazily a moc se nám tam líbilo, byť panovala právě pořádná vedra. Určitě se chci do Olomouce ještě vrátit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře