09/04/2024

Včerejší výlet do Olomouce...

Syn mojí kamarádky jel na firmu do Olomouce a nabídnul nám, že nás a kamarádku s manželem vezme na výlet .V  5 ráno jsme vyrazili po D1(okolí Brna jsme ráno projeli v pohodě) a za 2 a půl hodiny nás vysadil u Galerie Šintovka v Olomouci.Procourali jsme historické centrum a botanickou zahradu.



Mariánský sloup na Dolním náměstí
radnice s orlojem



Jupiterova kašna


Neptunova kašna


Caesarova kašna

magistrát



Sloup Nejsvětější Trojice
měli jsme štěstí vidět ho ještě nezakrytý,
právě totiž začíná jeho rekonstrukce

Kostel Panny Marie Sněžné
Kašna Tritonů
Katedrála sv. Václava




a v dalším příspěvku se projdeme botanickou zahradou

5 komentářů:

  1. Výlet to byl nádherný, v Olomouci jsem nikdy nebyla, tak díky za fotky. Radnice s orlojem i Mariánský sloup, se mi líbí moc. Měj se hezky 😊🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla taky poprvé ,od nás je to 260km a tohle byla příležitost. Moc se nám tam líbilo.

      Vymazat
  2. Krásný výlet. Ani nevím, kdy naposledy jsem byla v Olomouci. Nejvyšší čas to napravit. Je opravdu krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, měli jste moc hezky výlet
    V Olomouci je vždy co obdivovat.🍀

    OdpovědětVymazat
  4. V Olomouci jsem ještě nebyla, což mne vzhledem k chystané rekonstrukci Mariánského sloupu docela mrzí. Asi její návšttěvu odložím na dobu, až z něj sundají lešení... Zatím jsem ho ráda omrkla aspoň na tvých fotkách.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře