08/05/2024

Vrchlabí...

s klubem seniorů jsme jeli na výlet do Vrchlabí,
ráno když jsme vyjížděli tak u nás pěkně lilo,
ale jak jsme se blížili k cíli naší cesty,
počasí se lepšilo a ve Vrchlabí bylo už pěkně bez deště.

zámek není přístupný ,slouží potřebám městského úřadu a Správě Krkonošského národního parku.









Klášter obutých augustiniánů 
je zde Krkonošské muzeum
kostel Sv.Vavřince a vodní kaskáda









náměstí T.G.Masarika

cestou domů byla zastávka ve skanzenu v
Přerově nad Labem






















3 komentáře:

  1. Moc hezký výlet. Ve Vrchlabí jsem byla kdysi dávno služebně (takže jsem si toho moc neprohlídla) a do skanzenu v Přerově se pořád chystám a ještě na to nedošlo. Tak jsem se ráda aspoň koukla na fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ve skanzenu jsme kdysi byli, moc se mi tam líbilo a nadchlo mě modré nádobí. Pár věcí také mám, sázím tam kytičky. Výlet byl moc pěkný, nádherný je ten zámek, určitě jste si to užili. Přeji pěkné dny, zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat
  3. Měli jste bezvadný výlet. Vrchlabí nemá až tak daleko, ale už jsem tam docela dlouho nebyla.
    Docela jsi mne svými prima fotkami nalákala. A i skanzen by za návštěvu stál.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře