22/02/2021

Relaxuji u korálků...

 ... přesněji  řečeno u "diamantového malování"

více  TADY  i s video ukázkou.

Rozměr plátna: 30 x 40 cm
Tvar kamínků: čtvercový
Vždy odkryjte tu část fólie z plátna, na které pracujete, aby se neztrácela viskozita lepidla
Výsledný efekt je kouzelný
Skvělá zábava pro všechny kreativní a trpělivé nadšence
Kamínky jsou rozdělené do jednotlivých sáčků a opatřeny kódem
Plátno obsahuje legendu kódů, ke kterým jsou přiděleny určité kamínky
Plátno je rozděleno do různých písmen a čísel, kam se lepí jednotlivé kamínky
Hotový obraz lze zarámovat 









7 komentářů:

  1. To může být bezva relaxace :) Nevím, jestli bych měla dost trpělivosti. Ale ukládám si odkaz, děkuji! Ať se Ti obrázek daří!
    Marie

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkné a zajímavé korálkování, myslím, že něco takového by mě moc bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško tak to je pěkné,ale já toto dělat,tak by mě musely na očním naoperovat druhé státní oči. Vlastní už dlouho nemám,ale jedny státní zatím stačilo..moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to hodně obdivuji.Mám ráda všelijaké tvoření,ale na tohle bych neměla trpělivost,ale mé neposlušné ruce by to ani nesvedly.

    OdpovědětVymazat
  5. Pane jo, to je piplačka. :-) Musí to být skvělé relaxování.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné. Na to bych neměla. Měla bych velký problém se trefit do příslušného políčka. :D

    OdpovědětVymazat
  7. A z dálky to vypadá jako křížkem vyšívaný obraz. Je to zajímavé, Tuto techniku jsem ještě neviděla. Moje vnučka kdysi hodně ráda vytvářela obrázky pískováním.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře