26/02/2021

Za žlutou krásou...


...využili jsme asi poslední sluneční den a vyjeli jsme 50 km na výlet...
...za talovíny do Dobřichovic ,rostou tady v městském parku.
Byla to nádhera vidět jich tolik kvést ,mezi nimi  i sněženky a krokusy.
















uprostřed parku je dětské hřiště,děti tam běhaly po cestičkách a jezdily na kolech a slyšela jsem,
jak říkaly "tam nesmíme šlapat ,jsou tam kytičky".

6 komentářů:

  1. Kytičková nádhera! Ráda jsem se podívala.
    Přeji hezké dny, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherné.U nás zatím nic a to jsem pátrala v zahrádkářských koloniích.
    Už se nemohu dočkat až objevím první sněženky.
    Přeji hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná procházka, jaro klepe na dveře, zde důkaz. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Božínku, to je náááádhera.
    Děkuji za možnost tu krásu alespoň takto zprostředkovaně vidět.
    Krásné dny
    K.

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera! Tolik květinek.

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, těch je. To jsem ještě neviděla. Asi jsou jimi Dobřichovice proslulé. Tady se zase jezdilo do Sedlnic za sněženkami, ale zjistila jsem, že celé lány sněženek jsou i v našem parku. Ale ještě jsem tam nebyla. Já mám na zahradě jen pár talovínů a rozmnožovat se jim nějak nechce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře