10/03/2021

Z mého tvoření...

mám v zásobě nadělané papírové  ruličky, tak si občas něco upletu
věneček z prokladů od vajec



po hodně dlouhé době vyšitý malý obrázek

taky už něco na Velikonoce

dodělala jsem diamantové malování, ještě rámeček až otevřou obchody

7 komentářů:

  1. Všecko nádhernéééé!!Přeju pěkný den-u nás je sluníčkový.Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Maru jsi dobrá a šikulka,pořád to tvrdím..Z ruliček jsem už hodně dlouho nic nedělala asi už bych to neuměla,ale to vyšíváni ti v koutečku duše závidím,ale jak už jsem psala,druhé státní oči mě nikdo nedá,musímoželet více ručních prací.pa a hezký zbytek týdne..Miluš

    OdpovědětVymazat
  3. Vše je nádherné a ty šikovná.Z papírových ruliček mám také pár košíků,ale ty je máš perfektní.Později jsem pletla z pedigu a pořád přemýšlím,že si ho objednám na internetu.Hodně mě to bavilo.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Máte hezké, nápadité věci, inspirovala jste mě oprášit pletení z papíru. Kde jste prosím objednávala diamantové malování? Co jsem našla u nás, nebyl žádný výběr. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednávala jsem tady https://www.darky.cz/diamantove-malovani-les,přišlo 3 den.Hezký den

      Vymazat
  5. Moc hezké pletení, na jaký podklad jste lepila Maruško kytičky z prokladů od vajec - polyesterový?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano na polysterový, drží to na něm dobře.

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře