15/07/2024

Dneska kytičkově...

...před třemi týdny všechno potloukly kroupy,
ani jsem nevěřila ,že kytky takhle znova obrostou a pokvetou






mé oblíbené denivky







pokojové ibišky jsou celé léto na plném slunci






nízké cínie "Zahara"

latnatá hortenzie krásně kvete
ještě jedna ze skleníku,
tady je úrody dost,venku z toho nic nebude je to potlučené od krup

8 komentářů:

  1. Maruško,je to nádhera.Krásná zahrada plná barev.Mám ráda lilie na zahradě jsem mívala celý záhon.Teď mi dcera koupila v květináči a všechny květy opadaly.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné ! U nás zatím k žádné újmě na zahradě nedošlo. Kroupy nepadaly a i déšť byl takový normální, který vše pořádně zalil. No, ale abych to nezakřikla.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádhera, obdivuji tu barevnou škálu denivek, kytičkám se u tebe evidentně daří. Měj se hezky, pá 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Kytičky - radost pohledět!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní24/7/24

    Maruško, to je nádhera -

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, to je nádhera tolik barev. Počasí už neví co by ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní25/7/24

    Ještě jsem zabrousila na starší články a vidím že máš ráda denívky,blízko nás v Mravině, je každý rok výstava rozkvetlých denívek na záhonech,bývá kolem vysvědčení,tak to jen tak že i rádi vyletujete,kdyby náhodou se hodilo.Atka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře