24/07/2024

Výletujeme...

☼☼☼  nejprve jsme jeli do Botanicus Ostrá ☼☼☼
Historické centrum řemesel  Botanicus se rozkládá ve středočeském kraji nedaleko Lysé nad Labem. V areálu Historického centra si připomenete starodávná řemesla a výrobní postupy.








...další zastávka po pár minutách jízdy...
Skanzen - Přerov nad Labem









6 komentářů:

  1. Anonymní24/7/24

    Dobrý den, klikla jsem na vás od Verunky a tak vám musím napsat , že do vámi navštívené oblasti jezdíme s vnučkou už pět let, Botanicus i skanzen navštěvujeme opakovaně, vždy všechno vyrobí a má to tam všude moc ráda, nejvíc zámek Loučeň s bludišti, také zoo chleby a také všechna možná vnitřní i vnější přírodní či umělá koupaliště.Letos jsme tam pobývali deset dní a pořád bylo co dělat.
    Přeji další pěkné výlety . Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Obě místa znám moc dobře.Hodně jsme sem jezdívali s vnoučatama.Mám jenom kousek v Císařské Kuchyni sestru.Určitě se sem zase někdy podíváme.Je to tam moc krásné a v Ostré si to užijí hodně děti.Ty už nám vyrostly.Maruško,hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Botanicus neznám, ale ve skanzenu jsme byli a byla jsem nadšená, hlavně i z modrého nádobí, prostě nádhera. Zdravím, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  4. V tomhle skanzenu jsem ještě nebyla a spojit to s Botanicem je dobrý nápad.
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  5. Nebyla jsem tam, ale obě místa znám z fotografií. A moc ráda jsem se podívala i na ty Tvoje.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jedno místo neznám a díky tvým fotografiím, bych se tam moc ráda podívala. Děkuji za ně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře