13/07/2024

Za zvířátky...

 ...do pražské Zoo...






























 Rezervace Dja





samice Duni – dcera slavné pražské gorily Moji s malou Mobi,
která se narodila 2.ledna




Kijivu s  malou Gaiou,která se narodila 12.dubna




lachtánci odpočívali


lemuři
ledňák modrokřídlý



kozorožci




5 komentářů:

  1. Moc krásné fotografie zvířátek.Co nám vnoučata vyrostla jsem už v žádné ZOO nebyla.
    Přitom do Prahy jsme pořád zvaní,synovec tam chodí na brigádu.
    Maruško,hezké letní dny

    OdpovědětVymazat
  2. Já už v ZOO nebyla ani nepamatuju (myslím, že naposled před povodněmi). Určitě se od té doby změnila, měla bych si návštěvu zopáknout.
    Jinak moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za fotky, ani já jsem v pražské ZOO nebyla už hodně dávno, možná napravím. Malé gorilky jsou roztomilé, u nás se gorilám zřejmě dobře daří. Zdravím, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem v pražské ZOO nebyla hodně a hodně dávno. Blíž máme ZOO ve Dvoře Králové n.L.
    Spoustu krásných fotek jsi nafotila.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky mi připomněly pár návštěv v této ZOO. Máme to hodně daleko, pravidelně chodíme do ostravské ZOO.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře